8 Mayıs 2008 Perşembe

Tire 4 Eylül İlköğretim Okulu Sergisi

4 Eylül İlköğretim Okulu4 Eylül İlköğretim Okulu 2-D Sınıf Öğretmeni Çiğdem Ter öğrencileri ile Ana Sınıfına Tire’de yetişen ürünler, kullanılmış eşyaları, fotoğrafları ve el aletlerini sergileyerek turizmde Tire’nin tanıotılması için katkıda bulundular.

4 Eylül İlköğretim Okulu 2-D Sınıf Öğretmeni Çiğdem Ter öğrencileri ile Ana Sınıfına Tire’de yetişen ürünler, kullanılmış eşyaları, fotoğrafları ve el aletlerini sergileyerek turizmde Tire’nin tanıtılması için katkıda bulundular.
Sınıf Öğretmeni Çiğdem Ter “4 yıldır Tire’de görev yapıyorum. Çok zengin eserleri ve doğanın güzel oluşu beni etkiledi. Öğrencilerim ile kampanya başlatarak sınıfımızı Tire’nin güzellikleri ile doldurduk.
Sergileyerek te izlenime sunduk. Bu çalışmamızı diğer okulların da yapmasını öneriyorum.” Dedi.

Haberin ayrıntıları için: www.tiremportal.com