24 Mayıs 2008 Cumartesi

Gençlik Şöleninde Coştular

Tire Gençlik Şöleni19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı kutlamaları çerçevesinde Tire ilçe Milli Eğitim müdürlüğü tarafından düzenlenen ‘Gençlik Şöleni’nin de Tire’li gençler gönüllerince eğlendiler.Tire Belediyesi İstasyon açık hava sosyal tesislerinde gerçekleştirilen etkinliklerde, ilköğretim ve liseli gençler şarkılar söyleyip, şiirler okudu.Pop’tan, rock’a, türkü’den, sanat müziğine kadar geniş bir yelpazede sahne alan gençler izleyenlerce ayakta alkışlandı.
Halk oyunları ekiplerinin de çeşitli yörelere ait oyunları ilgiyle izlendi.Tire ilçe milli eğitim müdürü M.Ali Ölçer’in rahatsızlığı nedeniyle katılamadığı gece , 4 Eylül İlköğretim okulu halk oyunları ekiplerinin gösterileriyle başladı.Endüstri Meslek lisesinde öğrenim gören gençler ise şiirler okudu.Anadolu Öğretmen lisesi gitar topluluğu slov parçalar seslendirdi. Halk eğitim merkezi öğretmenlerinden İrfan Alkur da,Türk halk müziğinden seçme türküler okudu.Ardından Kurtuluş İlköğretim okulu zeybek ekibi sahne aldı.Müzik öğretmeni Berkant Koşar’ın Türk sanat müziği konseri izleyenleri büyüledi.Gecenin en büyük alkışını ise .Ş.A.İ.K öğrencilerinin rock konseri aldı.Gençler arkadaşlarının söylediği rock parçalarla adeta kendilerinden geçtiler.Programın sunuculuğunu Tire Endüstri Meslek Lisesi müdür yardımcılarından Önder Özden üstlendi.Gençlik Şölenini Tire kaymakamı Cezmi Türk Göçer,Belediye başkanı Mehmet Sıtkı İçelli ile emniyet müdürü Muzaffer Coşkun ve bazı protokol üyeleri beraber izledi.
Tire ilçe Milli Eğitim müdürü M.Ali Ölçer, gecede emeği geçenlere teşekkür etti.Ölçer, gençlik şöleninin amacına ulaştığını belirterek, “rahatsızlığım nedeniyle katılamadığım gecede gençler Atatürk’ün kendilerine armağan ettiği bayramda doyasıya eğlenerek, bir nebze de olsun yoğun ders programlarının stresini üzerlerinden attılar.Ayrıca bizlere teknik destek sağlayan Tire Belediyesine de minnettarım.”şeklinde konuştu.

Haberin ayrıntıları için : www.tiremportal.com